Vad har du på dig idag?
Ett marinblått linne, jeans och min fina svarta kappa eftersom jag precis kom in. 
 
Hur mår du?
Väldigt bra och avslappnad.
 
 
Dagens önskan?
Att få krypa ner i soffan under en filt med någon jag gillar väldigt mycket och bara mysa.
 
Vad ska du göra imorgon?
Imorgon skriver jag en tenta och sedan sätter jag mig på tåget hem till Kalmar.
 
Vad skrattade du senast åt?
Mig själv om jag ska vara helt ärlig, kom på mig själv med att göra något så konstigt. 
 
Vad grät du senast åt?
Hur sorgligt det är att vissa får lämna vår värld alldeles för tidigt. 
 
Senaste köp?
En kopp take away te när jag var ute och gick nyss.
 
Vem sov du senast med?
Någon jag var så arg på men ändå gillade på något vis. 
 
Senast sedda film?
Hotel Rwanda, den är fin men så sorglig att hjärtat värker. 
 
Vart vill du åka just nu?
Balis södra spets.
 
 
Vad stod det i ditt senaste inkommna sms?
"Oj men gud! Du e fit for fight nu alltså! Duktigt! Jag har så mycket kvar.. "
 
Nästa planerade resa?
En extra lång weekend i Stockholm, är man student får man ta tillvara på de mindre sakerna men jag längtar!
 
Dagens insikt
Att jag har väldigt fina människor runt mig och det är viktigt att ta tillvara på det.
 
 
Dagens bästa?
Att jag nu mera har en skinande lägenhet.

Kommentera

Publiceras ej