Jag kunde inte använt några andra ord som passar bättre den här stormiga kvällen i slutet av oktober. Även om jag är rastlös och mina ben kliar för att jag vill stå inför en större utmaning just precis i det här ögonblicket så inser jag innerst inne att jag borde vara nöjd. En utmaning var att flytta till Jönköping där jag nu har bott i snart tre månader och stormtrivs. Med vänner i mitt liv som står som en stark skyddsmur runt mig varje dag kan jag bara känna kärlek till livet. Med en familj hemma som alltid stöttar mig i varje beslut och fångar mig när jag faller. Med så starka band till vänner utspridda i Sverige och andra länder att inte ens döden bryter ner känslorna vi har för varandra kan jag bara le. 
 
Jag kommer alltid att vara en person med ett behov av förändring och utmaning och därför börjar jag förstå att jag kan utmana mig själv även i det mindre vardagliga sakerna. Att jag kan pusha mig själv att bli den bästa jag kan vara i varje situation jag ställs inför. Därför har jag bestämt mig för att hela tiden arbeta lite hårdare, att känna stolthet och sedan arbeta lite till. Att hela tiden utmana mig själv men också känna att det är okej att vara nöjd. 
 
Mina mål just nu: 
 
♥ Spendera minst två timmar ute varje dag, det är då jag mår som bäst.
 
♥ Göra mitt jobb som Art Director i Nextstep på ett bra sätt och skapa ett innovativt magasin.
 
♥ Arbeta för ett bra betyg i Basic Financial Accounting.
 
♥ Skratta mycket.

Kommentera

Publiceras ej