Hej vänner. Jag känner mig rastlös, det är väldigt lite i skolan just nu och att gå på högskolan är inte som gymnasiet. På en vecka kanske vi bara har tre föreläsningar och det första två veckorna innan de nya kurserna har kommit igång helt blir dagarna ganska tomma. Även om jag fyller ut dem med vänner, träning och annat roligt saknas de riktiga rutinerna där man arbetar hårt i alla fall sex timmar om dagarna och därför längtar jag efter nästnästa vecka när allt verkligen är igång igen och vardagarna blir just det, mer vardag.
 
För att springa av mig gav jag mig ut vid fyra ganska opeppad men det hela slutade med 11,1 km vilket är ett längdrekord för mig med en hel kilometer, åh vad glad jag blev för det!
 
Nu ska jag snart möta upp tre tjejer och den ena tjejens mamma för en drink men för mig blir det ett glas loka för det är vad jag är sugen på. Imorgon är det yoga på morgonen och kostymletande inför kvällens halloween fest, ute i god tid som vanligt.
 
Kram. 

Kommentera

Publiceras ej