Hola guapas, hoppas att era liv är roligare än mitt idag. Nej nu ska jag inte vara så drastisk men jag är bara så trött på tentaplugget för tillfället och jag är lite orolig för det känns som att jag har gått igenom det mesta men ändå missat något bara det att jag inte kan komma på vad det skulle vara för något. Dessutom känns det som att jag har börjat bli sjuk vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att de senaste två veckorna har varit fyllda av stress och tuffa psyiska påfrestningar. Egentligen ska jag på Grit Cardio ikväll, mitt favoritpass, men man får inte köra det om man på något sätt är lite dåligt så får nog göra något annat istället. Intervaller och styrka kanske eller några timmar ute i det underbara vädret, det hade nog varit det skönaste. Jag får se senare helt enkelt. 
 
Om två timmar ska jag i alla fall fika med Anna och efter det ska jag äntligen klippa mig, som jag har längtat!

Kommentera

Publiceras ej