Ikväll kände jag ungefär "feber eller inte, jag vill dansa" och så blev det. Jag har missat tre hela veckor av olika orsaker med universitetets dansgrupp men ikväll var jag äntligen tillbaka och åh vad roligt det var. Balett och contemporary jazz stod på schemat och jag kunde inte ha avslutat min måndag på ett bättre sätt! Jag är street och raggeatondansare i botten (några år, nu ska jag inte överdriva och låta som ett proffs) men har alltid tyckt att balett och jazz är både otroligt vackert och roligt. Det kräver en extrem kroppskontroll och man tränar både kroppen och huvudet på ett annorlunda sätt. Nu ska jag se till att hinna dit varje måndag fram till jul för dans är verkligen något av det härligaste som finns, det gör mig så lycklig.
 
Dessutom är det alltid lika kul att träffa alla tjejer och bara göra det vi älskar i två timmar ♥

Måndagsbalett.

Kommentera

Publiceras ej