Att sakta få gnugga sig i ögonen på söndagsmorgon och sedan slå upp dem och mötas av en klarblå himmel och solens strålar som söker sig in i lägenheten är underbart. Jag skulle till och med klassa det lyckorus som drar från huvudet ner till tårna som ett av mina topp tio i livet man kan uppleva. Självklart är det en lista som hela tiden förändras men det finns punkter som alltid kommer att bestå. Som den här. 
 
Idag behöver jag plugga och arbete med Nextstep men det får nog vänta någon timma till för jag vill mysa i sängen lite mer innan jag sätter mig vid bordet och börjar vara seriös. Efter att jag har bockat av punkterna på min to do list ska jag ut. Ut i solen. Och juste, jag hade en toppenkväll igår med en massa fina tjejer, glömde helt bort att säga det. Hoppas att ni får en bra söndag vad ni än gör!♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej