God morgon mina pärlor, hoppas att ni har sovit gott! Igår kväll kom fyra fina tjejer över till mig på lite te, frukt och mys. Det var ungefär vad jag behövde den tisdagskvällen. Nu har jag nyss kommit hem från ett Body Balance pass och sitter och smuttar på en smoothie. Jag känner mig inte helt på topp idag och kroppen kändes svag på passet imorrse. De senaste dagarna har det också känts som om någon sjukdom är påväg så efter min föreläsning idag ska jag bara vara hemma och vila, städa, tvätta och ta en lång promenad i solen som äntligen tittar fram (!!). Jag ska skriva också, jag har en lång text i huvudet just nu som behöver få rinna ut genom fingrarna. 
 
Ett litet tips: Gör alltid det er kropp säger åt er att göra, det är då man mår som bäst!
 
 På mitt soffbord.

Kommentera

Publiceras ej