"Om 44 timmar är du ledig Cecilia, om 44 timmar. Kämpa på, det är snart fredag och dags för sista tentan. Läs lite till sedan tar vi en paus. Bara 44 timmar till ledighet"
 
Det där är mitt nya mantra och jag upprepar det ungefär varannan minut i huvudet. Ska jag vara ärlig så börjar jag känna mig ganska klar inför tentan på fredag, det är otroligt mycket information att ta in men jag vet innerst inne att jag faktiskt kan det nu därför tänker jag inte läsa mer idag. Istället ska jag gå en lång runda på två timmar i det härliga vädret och sedan laga en rödbetor i ugn till middag. Kram på er. 
 
Två väldigt fina västerviksvänner när vi fikade för att försöka smälta förra veckans jobbiga fredag
Himlen på hemvägen från Västervik
Ett höstigt Jönköping, jag hittar nya små guldkorn varje gång jag är ute och går
Jag för någon dag sedan
Fika med Anna igår
 

Kommentera

Publiceras ej