Jag är otroligt lyckligt lottad, jag tänker på det oftare och oftare för varje dag som går. Jag har en familj som för mig symboliserar lycka och jag värdesätter dem på en otroligt hög nivå. Jag har sex vänner som under en väldigt lång tid, vissa hela livet, har stått mig nära på ett vis som inte går att sätta ord på. Den 24:e september förlorade jag den sjunde vännen till döden, hon var en dem som har format mig mest om jag ser tillbaka på vem jag är och vad jag står för. Det fick mig att inse hur högt jag älskar de sex vännerna som finns kvar utspridda över Sverige. Sen är det alla band till de underbara personer jag har mött här i Jönköping hittills, personer som har kommit mig nära på en väldigt kort tid.
 
Jag vet egentligen inte riktigt vad jag vill säga men kontentan är att vi varje dag måste ta tillvara på alla vi älskar och bry oss. Jag vet inte om ni lyssnar på Michaelas och Dashas podd? I avsnittet som släpptes igår pratade de om att ta hand om vänner som är hjärtekrossade och det var så fint, så betydelsefullt. Jag tycker verkligen att ni ska gå in och lyssna på det. 
 

Kommentera

Publiceras ej