Godmorgon vänner, vilken helg det här blev va? Fredag låg jag hemma i feber och lördag likaså men bestämde mig ändå för några glas vin och tapas på Nuevo nere på Öster och hade det supermysigt. Det hela slutade med en spontan utgång vilket kanske inte var det bästa jag kunde göra men jag hade roligt i alla fall, man får väl se det på det sättet. 
 
Idag har jag hur som ingen feber bara hosta och onda öron vilket är skönt. Min söndag kommer att bestå av vila och en lång powerwalk senare i eftermiddag så att jag förhoppningsvis är helt frisk imorgon igen och kan börja träna. Njut av den här dagen nu! Söndagar är så härliga. 
 
1. Såhär glad var jag över att få träffa lite människor igår kväll när jag bara legat hemma ett tag. 2. Igår på Nuevo drack jag vitt och åt italiensk skinka, buffelmozarella och friterade tomater. Himmelriket. Jag skulle kunna leva på italiensk skinka och buffelmozarellla. 
3. Dagens återställare gjord på spenat, mango, ingefära, päron, vatten och gurka. En av mina favoriter. 

1 kommentarer

Martina

10 Nov 2013 19:19

Vilka mysiga bilder! Vad roligt att du använde listan förresten :*

Kommentera

Publiceras ej