Hej alla fina, god natt, god kväll? Vet inte riktigt vad man ska säga vid den här tiden.. Jag har precis packat mina väskor för imorgon klockan 10:00 åker jag, mamma och pappa till Jönköping. Där ska jag hämta nyckeln till min lägenhet som jag får tillgång till imorgon (!!), är lite nervös faktiskt men kommer nog vara toppen. Läget är 100 % vet jag redan så det är bara att hålla tummarna. Efter det åker vi vidare till Falköping där pappa arbetar och har en lägenhet för att lämna både lite saker och honom och sedan sover jag och mamma där över natten. 
 
På fredag sätter jag mig äntligen på bussen från Jönköping till Västervik för att träffa Sofia över helgen, som jag har längtat! Kommer bli en härlig helg med god mat, långa dagar ute i skärgården, promenader i hamnen och förhoppningsvis mycket sol. 
 
 

1 kommentarer

Sofie Lundberg Food & Other Stories

01 Aug 2013 10:03

Sv: Vad roligt att du tycker det :-) Varmt välkommen och ha en fin dag!

Kommentera

Publiceras ej