Något jag älskar är att somna till ljudet av röster från nedervåningen i huset. Det är en så typisk känsla man minns sedan man var liten, att föräldrarna hade gäster och hur man sakta blundade till sorlet. Jag tycker nog nästan att det är lättare att somna när det låter lite än när tystnaden är kompakt och påträngande, man känner sig lätt ensam då. Just nu är jag väldigt sömning och gissningen är att ögonlocken trillar igen vilket sekund som helst snart. 
 
Imorgon väntar en lång och stressig men kul dag. Jag kunde ta bilen imorgon så jag styr mot skolan vid lite efter tio och åker hem igen klockan tre. När jag kommer hem har jag EN (!!) timma på mig att göra mig iordning inför valborgsfirande på Öland innan min buss mot stan går igen. Måste påminna mig själv om att andas när jag läser det där..

1 kommentarer

MY VESTLUND '

29 Apr 2013 23:53

Fin bild!

SV: Jaha vad sent... i Västerås så har dom flesta vinterbal :) Så vi är typ de enda som har vårbal ;)

Kommentera

Publiceras ej