Ja, vårsol är verkligen det som står högst upp på min önskelista just nu. Det spelar ingen roll om temperaturmätaren står på -5, 0 eller +7 grader, bara solen kunde titta fram någon vecka bakom molnen. Gissar förövrigt att jag inte är den ända som längtar efter solsken??? Livet känns så otroligt mycket lättare och man blir mycket piggare av det! Gissar att man kommer få stå ut hela januari och en bra bit in i februari innan vädret vänder. Måste hitta på massa roliga saker så att man inte tänker på det!!

Idag ska jag inte hitta på något särskilt, bara slappa och åka till Örarevet med mami och papi för att gå några timmar i eftermiddag. Kanske lite nätshopping med? Är så otroligt shoppingsugen men borde vänta till nästa vecka för mamma har lovat att vi ska shoppa när vi åker bort.. Dessutom är det bara rea nu och det är inte roligt, jag vill köpa mängder av nya, fräscha och härliga vårkläder.

Bilden är från sommaren 2011 som var så himla mysig och bra. Ångrar verkligen att jag klippte av håret nu även om det också är fint..

Kommentera

Publiceras ej